آتش سوزی اتوبوس مسافربری در جاده نایین خسارت جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از کرمان به مقصد تهران در حرکت بود در جاده  نایین - اردکان در شرق اصفهان دچار آتش سوزی شد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این اتوبوس ۱۸ مسافر داشت، اظهار داشت: ارزیابی اولیه نشان می دهد که دلیل آتش سوزی این اتوبوس، نقص فنی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، خاطرنشان کرد: مسافران اتوبوس کرمان با اتوبوس جایگزین منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین از تصادف سه خودروی سواری، کامیونت و اتوبوس با یکدیگر در بامداد امروز خبر داد و گفت: این حادثه در اتوبان کاشان - قم اتفاق افتاد.

شیشه فروش با بیان اینکه در این حادثه ۲ سرنشین خودروی سواری مجروح شدند، اضافه کرد: اتوبوس این حادثه دارای ۱۴ مسافر و از مبدا اصفهان به تهران در حال حرکت بود.

وی تصریح کرد: دلیل تصادف این سه خودروی سبک و سنگین توسط پلیس راه در دست بررسی است و اعلام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به سه حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن به‌دلیل استفاده غیر ایمن از وسایل گازسوز و بخاری غیر استاندارد روز گذشته در مناطق ملک شهر، خانه اصفهان و فرایبورگ در کلانشهر اصفهان نیز اشاره و اضافه کرد: در این حوادث ۹ نفر مسموم شدند.

از ابتدای سال تا کنون ۱۳ نفر در استان بدلیل استفاده غیر ایمن از وسایل گرمایشی جان باختند.

اردیبهشت سال گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر مشهد به اصفهان در شهر انارک در شرق اصفهان به دلیل نقص فنی دچار حریق شد که این حادثه تلفات جانی نداشت.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید