کد خبر: 267300
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل در بهزیستی شهرستان ملارد

در پی انجام اقدامات مربوط به کمیته پدافند غیر عامل جلسه ای با حضور داود خادم رئیس اداره و  اعضا این کمیته برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومي بهزيستي ملارد، داود خادم ضمن تاکید بر مدیریت علمی و کارشناسی بحرانهای موجود گفت: بررسی دقیق از سوی متخصصان امر در هر حوزه ای اصلی ترین راه فایق آمدن بر آسیبها و مشکلات است.  
وی افزود : مهمترین بحران در شرایط حال حاضر جلوگیری از شیوع و کنترل بیماری کرونا در مراکز غیردولتی فعال در این شهرستان با توجه به بستری بیش از 1300 بیمار در این مراکز میباشد که علاوه بر دیگر آسیبهای موجود بحرانی است که اگر توسط متخصصین، کارشناسان و ناظران کنترل و بررسی نشود تبعات جبران ناپذیری در پی دارد.
خادم در ادامه گفت : تشکیل این کمیته و تلاش در جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل امری بسیار جدی است و بر همین اساس لزوم رعایت تمهیداتی پیشگیرانه جهت مصون داشتن انسان‏ها از خطرات احتمالی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
زهرا باقرپور معاون اداره و معاون پشتیبانی در امور بحران و پدافند نیز ضمن تاکید بر حفظ و رعایت کلیه دستورالعمل های مربوطه گفت: پدافند غیرعامل مجموع اقدامات غیرنظامی در مقابله با مخاطرات و آسیبهاست که میتواند در جهت رفع مشکلات ومدیریت بموقع بحرانهای گوناگون از جمله کنترل شیوع بیماری کرونا ، مواقع آتش سوزی و غیره بسیار موثر واقع شود.
وی افزود: قبلا نیز اقداماتی در خصوص کمیته پدافند غیرعامل در این شهرستان صورت گرفته بود که از جمله آن میتوانیم: برگزاری دوره های اطفا حریق جهت مراکز غیردولتی، اجرا مانور زلزله، آتش سوزی، نشست گاز و .... را نام ببریم و تمامی تلاش اعضای کمیته در آینده نیز در جهت آموزش و آگاهسازی پرسنل و همینطور جامعه هدف بهزیستی و درنتیجه کاهش مخاطرات و نیز کنترل شرایط بحرانی میباشد.
شایان ذکر است در پایان این کمیته ابلاغ اعضا به آنها تقدیم شد.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس