افتتاح 78 طرح در دهه فجر با ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار در مراغه

افتتاح 78 طرح در دهه فجر  با ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار در مراغه

 

 افشین نجفقلی دوست - اقتصاد آینده آذربایجان شرقی(مراغه ) : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۸ پروژه با ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار یا هزینه با حضور تعداد محدودی از مردم و مسوولان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

 سیدعلی موسوی در جلسه نهایی ستاد گرامیداشت دهه‌فجر شهرستان مراغه اظهار داشت: 76 مورد از این طرح‌ها به اتمام رسیده و در طول دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و ۲ طرح دیگر در حوزه شهرداری و محیط زیست کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شعار محوری امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است و امیدآفرینی، تبیین بیانه گام دوم انقلاب، جلوگیری از رواج ناامیدی، اتحاد و همدلی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی از مهمترین محورها و اصلی‌ترین رسالت‌های گرامیداشت دهه‌فجر در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر برنامه‌های دهه فجر امسال در فضای مجازی برگزار خواهد شد، بیان کرد: برنامه‌های گرامیداشتی که به صورت حضوری در طول دهه فجر برگزار می‌شود، باید طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و به صورت محدود باشد.

وی ادامه داد: همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه موتوری با هماهنگی عوامل انتظامی شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار مراغه گفت: ۷۰ درصد طرح‌های آماده افتتاح طی دهه فجر امسال در مناطق روستاهایی شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که گازرسانی، بهره‌برداری از طرح‌های آب و فاضلاب و تلفن همراه و طرح‌ها آموزشی از جمله آنهاست.

موسوی اظهار داشت: توزیع متوازن و عادلانه امکانات، خدمات و رسیدگی به مشکلات روستاییان از جمله اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و همین رویکرد در دهه فجر امسال به اثبات می‌رسد.

افتتاح 78 طرح در دهه فجر  با ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار در مراغه

رییس کارگروه روستایی و عشایری گرامیداشت دهه‌فجر آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: ۳۸۰ طرح به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی اظهار داشت: گازرسانی به ۲۵۰ روستا، بهره‌برداری از ۹۰ منزل مسکونی در مناطق زلزله‌زده روستایی سراب و میانه و بهره‌برداری از شبکه پوشش تلفن همراه در ۴۰ روستای استان از جمله این طرحهاست.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگروه سال گذشته رتبه دوم کشوری را کسب کرده بود، بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری، تجلیل از کارآفرینان برتر مناطق روستایی، دیدار با خانواده معظم شهدا در روستاها، واکسیناسیون دام و طیور، میز خدمت روستایی و تجلیل از کادر بهداشت و درمان در مناطق روستایی از دیگر برنامه‌های این کارگروه در روستاهای استان است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید