برگزاری دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی در شاهین شهر

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی در نشست خبری دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» با بیان اینکه شهرستان شاهین شهر در زمینه فرهنگی پیشتاز بوده است، اظهار داشت: برگزاری همایش‌های مهم را در این شهرستان در دستور کار داریم و امیدواریم این همایش فتح بابی برای این امر باشد.

۴۴۰ برنامه در دهه فجر امسال در شاهین شهر برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه برای دهه فجر امسال در شاهین شهر ۴۴۰ برنامه پیش بینی شده است، تصریح کرد: ۴۰ برنامه به صورت شاخص برگزار می‌شود که «دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» از جمله این برنامه‌ها است.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه رشد انسان تنها در بستر دین و مذهب امکان پذیر است، اضافه کرد: روح سکولاریسم (بی دینی) نمی‌تواند بشر را به آرامش برساند و از این رومسئولان نیزباید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اراده برای تقویت حکومت اسلامی در کشور بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: تبلور این رفتار را در شهید سلیمانی دیدیم وامیدواریم راه این شهید ادامه داشته باشد.

جنس اراده‌ها در مدیریت اقتصادی مانند بخش امنیتی باشد

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جنس اراده‌ها در مدیریت اقتصادی کشور باید مانند جنس اراده در وضعیت امنیتی کشور باشد، تصریح کرد: مدیران کشور اگر بینش وضعیت امنیتی کشور را داشتند الان مردم با این حجم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رو به رو نبودند.

وی با بیان اینکه علت دشمنی با نظام انقلاب اسلامی جلوگیری از برجسته کردن آن در جامعه جهانی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی به بعد انسانی توجه دارد و این خواسته دشمنان این نظام نیست چرا که انتظار دارند همه به معنویت پشت کنند و ما نباید اجاره تحقق این امر را بدهیم.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه گام دوم انقلاب روشن کننده راه استراتژیک دیدگاه‌ها، اهداف و برنامه‌های حضرت امام راحل است، افزود: توجه به این بیانیه امری ضروری است.

تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی مورد توجه باشد

وی با بیان اینکه تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همواره باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: باید هر خانه به یک سنگر فرهنگی تبدیل شود و اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه فضای مجازی به صورت افسار گسیخته در اختیار نوجوانان است، گفت: برنامه ریزی داریم تا این امر را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز در شهرستان شاهین شهر ادامه داد: در شاهین شهر ظرفیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه علمیه وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

اسفندیار تاجمیری، فرماندار شاهین شهر نیز در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» ۱۶ بهمن در شاهین شهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش یک روزه و با استفاده از ظرفیت یک سومی برگزار خواهد شد.

ارسال ۱۲ مقاله به دبیرخانه دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی»

وی ادامه داد: ۱۲ مقاله برای این همایش ارسال شده که توسط اساتیدی همچون موسی نجفی بازخوانی شده است.

فرماندار شاهین شهر اضافه کرد: در زمینه پوشش همایش در فضای مجازی نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شاهین شهر باسواد ترین شهر کشور است، ادامه داد: با توجه به باسواد بودن شهروندان فرهنگسازی در این شهر بسیار راحت تر است و چنانچه حرف درستی زده شود پذیرفته خواهد شد.

تاجمیری همچنین با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در شاهین شهر فعالیت دارند، ادامه داد: در واقع باید توجه داشت که شاهین شهر شب خواب است و برخی نیز برای اشتغال به این شهر مهاجرت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید