دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همراه معاونین با حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب وی و آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید گفت: فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر بسیار متنوع و متکثر بوده و لازم است حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های دینی برای جهت دهی، تبیین و ترویج فعالیت‌های فرهنگی با نگرش دینی به این حوزه کمک رسانند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش پررنگ و اثرگذار ائمه جمعه شهرستان‌ها در شکل دهی به افکار عمومی و فرهنگ عمومی جامعه خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها با ریاست ائمه جمعه همان شهرستان برگزار می‌شود و این شورا ظرفیت خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه به ویژه نسل جوان هستند.وی با بیان اینکه ائمه جمعه محور فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی و پدر معنوی شهرستان‌ها هستند، اظهار کرد: بیش از ۱۹۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان اصفهان فعال هستند، محور مساجد امام جماعت و مردم بوده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز با وظایفی که بر عهده دارند به نوعی کمک مسجد برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری هستند.
حجت الاسلام معتمدی در پایان سخنان خود با اشاره به عضویت مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در شورای اطلاع رسانی استان خواستار تعامل و همکاری بیشتر در این زمینه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ومعاونین وی، به بیان توضیحاتی پیرامون برنامه ها و فعالیت ائمه جمعه استان پرداخت.
خاطرنشان می‌شود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان 5 بهمن 99 در دفتر  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان انجام شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید