کد خبر: 267627
۰
۰
نسخه چاپی

تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش اقتصادآینده نیوز قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد تا تیم‌های راه یافت ۹ به به این بازی‌ها حریفان خود را بشناسند.

تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E با الریان قطر، گوا هند و برنده بازی نماینده عراق و امارات همگروه شد تا قهرمان منطقه غرب آسیا در سال ۲۰۲۰ کار نسبتاً راحتی برای صعود از این گروه داشته باشد.

پرسپولیس در حالی با الریان قطر همگروه می‌شود که شجاع خلیل زاده مدافع فصل گذشته این تیم در انتقالی پر سر و صدا به این تیم قطری پیوست تا نتواند برای سرخپوشان در فینال بازی کند.

استقلال تهران نیز در گروه C با الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد تا آبی پوشان پایتخت نیز با هافبک بازی از فصل گذشته خود روبرو شوند.

علی کریمی که ابتدای فصل به القطر پیوست اما در ادامه به الدحیل رفت تا در این تیم بازی کند. هافبک تاثیرگذار آبی‌ها که نماندن او در بین استقلالی‌ها ناراحتی هواداران این تیم را به همراه داشت حالا باید خود را آماده تقابل با هم تیمی‌های سابق کند.

تقابل جذابی که در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا برای سرخابی‌ها رقم خواهد خورد تا این دو بازیکن خیلی زود به مصاف تیم‌های قبلی خود بروند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید