رییس فدراسیون: توسعه ورزش‌های کارگری در گرو فرهنگ سازی است

جواد رمضی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان افزود: توجه به مسائل آموزشی و حضور فعال در مسابقات کشوری و بین‌المللی از دیگر راهبردهایی است که باید به آن توجه اساسی شود.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم رییس هیأت ورزش کارگری برقراری ارتباط مستقیم با واحدهای صنعتی است که می‌تواند در پیشبرد اهداف این هیات تاثیرگذار باشد.

رمضی با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی، تحقق این مهم را  یکی از رسالت‌های اصلی این فدراسیون برشمرد.

وی با اشاره به وضعیت اصفهان در ورزش کارگری افزود: این استان با ظرفیت های خوب خود  همیشه از برترین‌های کشور بوده است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری بیان کرد: عضویت در کمیته ملی المپیک، عضویت در شورای برون‌ مرزی و میزبانی مسابقات فوتبال شرکت‌ها در سال ۲۰۲۲  نشان دهنده این است که ورزش کارگری رو به پیشرفت است و مسوولان ورزش کشور هم به اهمیت آن پی برده اند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه هیأت‌های کارگری را در مجامع استانی محکم کرده‌ایم، افزود: در حالی که که در ۲ دوره قبلی، رتبه نهم را در رقابت‌های جهانی بدست آوردیم، سال گذشته رتبه سوم این مسابقات را کسب و بیش از ۷۰ رقابت ملی را نیز برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت ورزش کارگری در اصفهان و کشور اظهار داشت: در این زمینه رقابت‌های آسیایی و جهانی برگزار می‌شود و وزارت ورزش به آن توجه دارد.

سیدمحمد طباطبایی با تاکید بر اینکه باید در ورزش قهرمانی و همگانی به سلامت کارگران توجه داشت، ابراز امیدواری کرد که فرد مُتنخب در راستای اهداف فدراسیون ورزش کارگری و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، گام بردارد

مجمع انتخاب ریاست هیات ورزش کارگری استان اصفهان با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، نماینده وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیرکل کار و امور اجتماعی استان و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران تختی اصفهان برگزار شد.

در این آیین، قاسم ستاری فرید با کسب ۱۱ رأی از مجموع آرای ماخوذه برای چهار سال بعنوان رییس جدید هیات ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد.

در استان اصفهان ۵۴ هیات ورزشی و افزون ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید