کد خبر: 268419
۰
۰
نسخه چاپی

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک مهرايران به مناسبت آغاز دهه فجر

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مهرايران طي پيامي فرارسيدن ايام ا... دهه فجر را به ملت شريف ايران تبريک و تهنيت گفتند.

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک مهرايران به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است:

نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با رهبری امام خمیني(ره)، روحيه انقلابي و آزادي خواه ملت ايران و بر پايه ايمان و اعتقاد به خون هزاران شهيد در اين سرزمين پاي گرفت و اکنون در حالي چهل و دومين برگ زرين تاريخ انقلاب اسلامي ايران را ورق مي زنيم که با وجود تحريم ها و فشارهاي اقتصادي، شاهد دستاوردهاي شايسته اي در اقصي نقاط کشور هستيم.

بانک مهر ایران یکی از دستاوردهای انقلاب است که با ترويج سنت الهي قرض الحسنه براي حل مشکلات مردم تلاش مي كند.

امروز، بانک مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کاركنان جايگاه خود در نظام بانكي كشور را به دست آورده و عملكرد بسيار شايسته و مطلوبي در حوزه هاي مختلف بانكي و خدمت به ملت شريف ايران ارائه داده است.

تلاش برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه با هدف بهبود معيشت، تامين مايحتاج ضروري، مقابله با آسيب هاي اجتماعي و ايجاد رونق اقتصادي از جمله برنامه هاي ترسيمي بانک در اين سال ها بوده است که همکارانمان با اهتمام جدي در اين مسير، گام هاي موثري برداشته اند.

خانواده بزرگ بانک مهر ایران برای خدمت رسانی در مسیر توسعه اقتصادي کشورهم پيمان و هم قدم شده اند و مفتخر است که کارنامه اي درخشان از اثرگذاري در رونق توليد و شكوفايي اقتصادي كشور در كنار پشتيباني از نيازمندان و اقشار ضعيف جامعه و جايگاهي پيشرو در شبكه بانكي را در دست دارد.

ایام الله دهه فجر را تبریک و تهنیت می گوييم و اميدواريم در سايه الطاف پروردگار بيش از پيش در تحقق آرمان هاي بلند اجتماعي و اقتصادي انقلاب اسلامي و صدور پيام همدلي و نوع دوستي به سراسر جهان، پيروز باشيم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید