کد خبر: 268421
۰
۰
نسخه چاپی

پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت چهل و دومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران

دكتر حسين مهري، مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيامي صادر كرد.

پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت چهل و دومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران

به گزارش اقتصاد آینده / در متن اين پيام آمده است:
دهه مبارك فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده ملت ایران برای حق طلبي و استقرار حكومت عدل و داد بود كه در سايه اقتدار و تدبير امام راحل (ره) و به بهاي خون پاك شهيدان به ثمر نشست تا فصل نويني از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو اسلام و ارزش هاي والاي آن آغاز شود.
در آن روزها ملت آزادانديش ايران، با فریادهاي خود لرزه بر بنيان ظلم و ستم افكند كه پژواك جاويدان آن تا به امروز در گوش مستكبران جهان طنين افكن است؛ ملتي كه بيش از چهار دهه در برابر انواع تهديدات و توطئه ها و تحريم هاي دشمنان هرگز سر فرود نياورده و نخواهد آورد و با عزم پولادين خود به الگويي شايسته براي رهايي از بند استثمار بدل گشته است.
و اینک در طلیعه چهل و دومین سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، افتخار داريم تا با اعتماد بر ياري خداوند و با تكيه بر دانش و تعهد تمامی همكاران گرامي در مجموعه بانك صنعت و معدن در همراهي با فعالان عرصه توليد كشور با عزمي راسخ تر از پيش گام برداريم.
اينجانب فرارسیدن اين ايام شكوهمند را به عموم ملت فجرآفرين و حماسه ساز ايران به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ميهن اسلامی را از پيشگاه ايزد منان خواستارم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید