کد خبر: 268719
۰
۰
نسخه چاپی

پایان کارگاه‌های توانمندی‌سازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در فارس

به گزارش اقتصادآینده نیوز جمشید رضایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: کسب و کارهای فرهنگی و هنری سبک و شیوه خود را برای درآمدزایی دارند و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای مجوز هستند به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و روستاها، مشکلات بیشتری دارند.

رضایی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توانمندسازی و پشتیبانی از این کسب و کارها، نه تنها تسهیلات یا پشتیبانی‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که کارگاه‌هایی را در این زمینه برای فعالان کسب و کارهای فرهنگی و هنری و دوست‌داران این گونه کسب و کار، برگزار نمود.

رئیس انجمن کتاب فارس بیان کرد: این کارگاه‌ها در استان فارس با محوریت ۷ روستا که در زمینه فرهنگی و هنری پویایی بیشتری داشتند و در چند سال گذشته با حضوری پرتوان در جشنواره‌های روستاها و عشایر دوستدار کتاب، توانستند جایگاه کشوری را که نشان از پویایی آن‌ها بود، بدست آورند، در برنامه این کارگاه‌ها جای گرفتند. تا کنون ۳ کارگاه برای ۵ روستا، برگزار شده است.

وی ادامه داد: در هفته جاری نیز، کارگاه پایانی با محوریت روستاهای فیشور از شهرستان اوز و روستای کریشکی از شهرستان لارستان، روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری از ساعت ۹.۳۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآینده نیوز حضور در این کارگاه‌ها رایگان و برای همگان آزاد است. این کارگاه در آدرس اینترنتی https://b2n.ir/522250 برگزار می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید