کد خبر: 269216
۰
۰
نسخه چاپی

اطلاعیه مهم: به‌روزرسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های عملیاتی بانک اقتصادنوین

به آگاهی مشتریان گرامی می‌رساند، به منظور به روز رسانی اساسی زیرساخت‌های عملیاتی بانک اقتصادنوین که با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات انجام خواهد شد، خدمات بانک اقتصادنوین به صورت زمان بندی شده، با اختلال همراه خواهد بود.

بر این اساس، خدمات ساتنا، پایا و افتتاح سپرده الکترونیکی از ساعت 15:00 و خدمات کارت اعتباری و پرداخت اقساط از ساعت 18:00 روز پنجشنبه مورخ 16 بهمن‌ماه تا بامداد روز جمعه و از بامداد تا 6:00 صبح روز جمعه17 بهمن ماه تمامی خدمات این بانک با اختلال همراه خواهد بود.

اجرای این پروژه مهم گامی بنیادین در ایجاد تحول در خدمات بانکی به‌ویژه خدمات الکترونیکی است و مهم‌ترین هدف از اجرای آن، ارتقای زیرساخت‌های عملیاتی بانک، افزایش سرعت پردازش عملیات بانکی، بهبود روند خدمات‌دهی و کاهش مدت‌زمان انجام عملیات بانکی توسط مشتریان ارجمند است و در نهایت به افزایش رضایت‌مندی مشتریان منجر خواهد شد.
ضمن پوزش از مشتریان ارجمند بابت اختلالات احتمالی، به اطلاع می‌رساند تمامی سرویس‌های الکترونیکی این بانک پس از به‌روزرسانی و بهینه‌سازی، به حالت عادی باز خواهد گشت.
کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه و پاسخگویی به سؤالات احتمالی هم‌وطنان عزیز هستند.

زمان اختلالخدمات
پنجشنبه ساعت 15
تا
جمعه ساعت 06:00
ثبت درخواست ساتنا و پایا
افتتاح سپرده الکترونیکی
پنجشنبه ساعت 18
تا
جمعه ساعت 06:00
کارت اعتباری (شامل سایر کارت ها نمی‌شود)
پرداخت قسط
جمعه
صفر بامداد تا 6:00
کلیه خدمات بانکداری الکترونیک

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید