کد خبر: 270234
۰
۰
نسخه چاپی

تسهیلات بدون ضامن با نرخ سود 2 درصد ویژه سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین با ارائه طرح سپرده-تسهیلات کوشان، علاوه بر پرداخت سود به سپرده، تسهیلاتی با نرخ سود 2 درصد به متقاضیان پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک با ارائه طرح سپرده-تسهیلات کوشان سعی دارد علاوه بر تسهیل شرایط و کاهش زمان مورد نیاز برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت، امکان بهره‌مندی از سود سپرده و حفظ قدرت خرید را برای مشتریان خود فراهم کند.
بانک اقتصادنوین با اجرای این طرح امیدوار است بتواند در راستای ماموریت ذاتی خود گامی موثر در بهبود شرایط اقتصادی خانوارهای ایرانی بردارد.

شرایط دریافت تسهیلات

متقاضیان تسهیلات کوشان با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین مراجعه و سپس با توجه به طرح دلخواه از نظر نرخ سود سپرده و تسهیلات، برای افتتاح یکی از سپرده‌های کوشان اقدام کنند.
مشتریان ارجمند پس از افتتاح سپرده می‌توانند درخواست تسهیلات خود را با شرایط انتخابی از نظر مبلغ، نرخ سود و تعداد اقساط به شعب بانک اقتصادنوین ارائه دهند.
از ویژگی‌های مهم طرح کوشان، اعطای تسهیلات به افراد معرفی‌شده از طرف سپرده‌گذار است.

کوشان، تسهیلاتی برای همه

ازآنجاکه در این طرح، سپرده، نزد بانک به‌عنوان وثیقه تسهیلات در نظر گرفته می‌شود، دیگر نیازی به ارائه وثایق مرسوم بانکی نیست. بنابراین درخواست‌ متقاضیان صرفا از منظر برخورداری از اهلیت اعتباری مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات مورد نظر متقاضیان پرداخت می‌شود.

اول محاسبه کنید

متقاضیان این امکان را دارند تا مبلغ تسهیلات، شرایط بازپرداخت، مبلغ هر قسط و میزان سود سپرده دریافتی را پیش از هر اقدامی از طریق لینک محاسبه‌گر محاسبه کنند.

دارندگان این نوع سپرده می‌توانند 60 تا 80 درصد سپرده مدت‌دار خود را تسهیلات با نرخ‌ها و شرایط موردنظر دریافت یا افراد دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند. در این طرح، سپرده‌گذار در ازای سپرده‌گذاری، ماهانه سودی دریافت کرده و در صورت دریافت تسهیلات، هر ماه مبلغی بابت اقساط تسهیلات دریافتی به بانک پرداخت می‌کند.
برای نمونه اگر مشتری سپرده‌ای با سود 10درصد افتتاح کند، می‌تواند به‌اندازه 60درصد مبلغ سپرده خود، تسهیلاتی با بازپرداخت 36ماه و با نرخ 5.5 درصد دریافت کند. اگر سپرده‌گذار تصمیم داشته باشد سپرده‌ای با نرخ سود 5درصد افتتاح کند، می‌تواند به‌اندازه 80درصد مبلغ سپرده خود تسهیلاتی با بازپرداخت 36ماه و با نرخ 2درصد از بانک دریافت کند.

مشتریان ارجمند میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ویژه طرح کوشان مراجعه و یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید