کد خبر: 270525
۰
۰
نسخه چاپی

پایان انتظار ۳۰ساله کشاورزان کوشه سفلی/آب به اراضی کشاورزی می رسد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهدی هنری ظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح چاه آب کشاورزی و پروژه برق رسانی چاه روستای کوشه سفلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: احصاء قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات مناطق مختلف روستایی از جمله رسالت‌های بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به مشکلات روستای کوشه سفلی بیان کرد: با توجه به خشکسالی سه دهه چاه و قنات روستا، آب کشاورزی یکی از مشکلات احصاء شده در روستا است.

هنری ادامه داد: با توجه به اخذ مجوز حفر چاه از سوی اهالی و هماهنگی‌های بسیج سازندگی سپاه، ۱۱۵ میلیون تومان در راستای انتقال برق به چاه آب کشاورزی و حفر و تجهیز چاه تامین اعتبار شد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: تاکنون در مجموع ۴۲۶ میلیون تومان در راستای حفر و تجهیز هزینه شده و پروژه به مرحله استحصال و تامین آب کشاورزی رسیده است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم پروژه با انتقال آب به اراضی کشاورزی روستا، مشکل آب کشاورزی بعد از گذشت ۳۰ سال خشکی رفع می‌شود.

هنری بیان کرد: تفاهم نامه‌ای با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای اجرای ۱۲۸ پروژه به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان منعقد کرده‌ایم که ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز از طریق قرارگاه تامین می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۴۰ درصد از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و مابقی تا اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید