کد خبر: 271056
۰
۰
نسخه چاپی

اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان مرکزی

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، امید محترمی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک‌های مومنانه در استان مرکزی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در ایام الله دهه فجر در دستور کار بسیج سازندگی بود ادامه نهضت کمک‌های مومنانه در استان است که در ابعاد مختلف از قبیل بسته‌های معیشتی، بسته‌های لوازم التحریر، گوشت قربانی، کمک‌های نقدی و سایر کمک‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند که ارزش هر بسته بیش از یکصد و ۸۰ هزار تومان است، از جمله کمک‌ها در ایام الله دهه فجر بود که امروز در استان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه این بسته‌های لوازم التحریر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تهیه شده است، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به صورت نوبه‌ای در زمینه اهدای سبدهای جهیزیه، لوازم التحریر و اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی در کنار بسیج سازندگی سپاه روح الله اقدامات ارزنده‌ای را در خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در استان مرکزی داشته که قابل تقدیر است.

محترمی بیان کرد: امروز با سازماندهی که در استان مرکزی در گروه‌های جهادی انجام شده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در ۲۲ قشر تخصصی در راستای خدمت بی منت به مردم انجام وظیفه می‌کنند که این گروه‌ها بستری بسیار مناسب برای تربیت مدیران آینده نظام اسلامی هستند و خوشبختانه در طول این چند سال اخیر به وضوح شاهد اثرگذاری و خیرات آنها در گوشه به گوشه کشور بودیم.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی در استان مرکزی که عمدتاً پایدار هستند در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۹ ایجاد شده است که تا پایان سال با قوت دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: تا ایام الله دهه فجر بیش از ۶۱۰ صندوق قرض الحسنه با محوریت مساجد و مردم تشکیل و راه اندازی شده که در راستای تحقق اقتصاد مردم پایه فعالیت می‌کنند.

محترمی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۴ هزار جهادگر در ابعاد مختلف در راستای کنترل، کاهش آسیب‌ها و مقابله جدی با بیماری انجام وظیفه کردند و منشأ خدمات بسیار اثرگذاری در استان بوده‌اند و این اقدامات تا ریشه کن کردن بیماری با قدرت ادامه خواهد داشت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید