کد خبر: 271085
۰
۰
نسخه چاپی

ورودی‌های استان بوشهر بسته می‌شود/ جلوگیری از ورود مسافران

به گزارش اقتصادآینده نیوز عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و نظارت کافی و لازم بر این مسائل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ورودی‌های این استان از بعد از ظهر چهارشنبه‌ها تا جمعه هر هفته بسته می‌شوند ادامه داد: باید نظارت مناسب از سوری فرمانداران و نیروهای مربوطه انجام شود.

استاندار بوشهر از کنترل و پیشگیری از ورود مسافران خبر داد و بیان کرد: وضعیت کرونایی در استان‌های همجوار تغییر کرده است و باید به هشدارهای وزارت بهداشت در این زمینه به خوبی توجه شود.

وی با اشاره به اینکه با همدلی همه مسئولان تاکنون به خوبی در زمینه پیشگیری از کرونا در کشور تلاش شده است افزود: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و اسفند ماه را با همین شیب پشت سر بگذاریم پیش بینی می‌شود عید امسال را بتوانیم با آرامش بیشتری طی کنیم.

گراوند افزود: با توجه به ضربه‌ای که به بازاریان و اصناف در جریان اعمال محدودیت‌های ناشی از پیشگیری شیوع ویروس کرونا وارد شده‌است با هرگونه ایجاد محدودیت جدید برای بازار و اصناف بویژه در شرایطی که به آخر سال نزدیک می‌شویم، مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ ابزار و واکسنی بهتر و مؤثرتر از استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی نیست تاکید کرد: جلوگیری از نصب چادر در کنار ساحل و پارک‌ها، تست پی سی آر ملوانان با توجه به آلودگی کشورهای همسایه به ویروس جدید، کنترل پایانه‌های مسافری هوایی و زمینی ضروری است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5147045/ورودی-های-استان-بوشهر-بسته-می-شود-جلوگیری-از-ورود-مسافران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید