کد خبر: 271130
۰
۰
نسخه چاپی

مس رفسنجان دیگر شکل و شمایل تیم لیگ یکی را ندارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد ربیعی عصر یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ابتدا به تیم ذوب‌آهن و کادر فنی و عوامل این تیم خسته نباشید می‌گویم. قبلاً هم گفته بودم که ذوب‌آهن را تیم با کیفیتی می‌بینم و به رتبه این تیم توجه نکردیم.

وی افزود: بازی زیبایی بود و روند به شکلی پیش رفت که در نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم پیش‌بینی می‌کردیم که شرایط تغییر کند. تیم حریف به پنالتی رسید و توانست گل بزند. پس از آن برنامه‌های خود را تغییر دادیم و با شجاعت و عطشی که برای کسب ۳ امتیاز داشتیم توانستیم برنده بازی شویم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که بسیار تیم را دوست دارند و ما را حمایت می‌کنند. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم. نیم فصل اول مسابقات تمام شد و فکر می‌کنم توانستیم که مس رفسنجان را از نظر شخصیتی به تیم‌های لیگ برتری برسانیم.

ربیعی گفت: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم چون تا پایان نیم فصل اول توانستیم مس را در جایگاهی قراردهیم که دیگر شکل و شمایل یک تیم لیگ یکی را ندارد و خوشحالم این شخصیت خوب را ایجاد کردیم و به آن‌ها خداقوت می‌گویم.

وی اظهار کرد: ادامه دار بودن مسیر تیم را دنبال می‌کنیم و امید این را می‌دهم که هرچقدر جلو تر برویم در روند کیفی‌مان شرایط بهتری هم خواهیم داشت. به هر حال در این وضعیت سخت امیدوارم توانسته باشیم شادی را به هواداران مس و فاتحان اروند تقدیم کرده باشیم. از صمیم قلب برای هواداران‌مان خوشحال هستم چون برایمان مهم هستند.

وی بیان کرد: نیم فصل اول تمام شده و چون تعطیلی نداریم، باید خیلی زود برای دور برگشت آماده شویم. به تمام بازیکنانی که در ترکیب، روی نیمکت یا روی سکو بودند تبریک می‌گویم که با قلب‌های خود معنی واقعی تیم بودن را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد داوری این مسابقه گفت: نیمکت ما زیاد به داوری کاری ندارد. احساس می‌کنم شروع اعتراض‌ها به داوری از سوی نیمکت حریف بود. مربی خارجی حریف بر خلاف بسیاری از مربیان خارجی در تمام طول بازی در حال اعتراض به داوری بود.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن همیشه برای من قابل احترام است. حق طبیعی ما است که در چند صحنه برای احقاق حق خود به داور اعتراض کنیم. داور بازی را می‌شناسم که بسیار جوان و آینده‌دار است، اما در مورد عملکرد امروز او الان نظری نمی‌دهم.

ربیعی در مورد لیست ورودی و خروجی تیمش، تصریح کرد: اگر نیاز به ترمیم داشته باشیم مثل تیم‌های دیگر با دقت این کار را خواهیم کرد. شاید ثبات روی بخشی از تیم داشته باشیم، اما ما از دسته اول صعود کرده‌ایم و محدودیت‌هایی در ابتدایی فصل داشتیم، اما باید قدم‌های خوبی برداریم تا شرایط تیم بهتر شود. مسیر نقل و انتقالات را از مسیر رسانه‌ای باشگاه پیگیری کنید و هرگونه گمانه‌زنی غیر از رسانه اصلی باشگاه را جدی نگیرید. ما از فردا روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید