کد خبر: 271240
۰
۰
نسخه چاپی

ابتلا به بیماری کرونا در ایذه به دانش آموزان هم رسیده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن نبوتی ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد مقاباه با کرونای شهرستان ایذه بیان کرد: میزان ابتلاء به کرونا در شهرستان ایذه دو درصد و در دهدز ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که این امر نقطه ضعفی به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا این شاخص کم شود، عنوان کرد: در این راستا نباید محدودیتی برای تست کرونا داشته باشیم چرا که انجام تست برای ما مراقبت ایجاد می‌کند.

فرماندار ایذه خبر داد: در دو هفته گذشته آمار ابتلاء به کرونا در ایذه و دهدز سه برابر افزایش پیدا کرد و سن مبتلا به بیماری پایین آمده به گونه‌ای که به دانش آموزان رسیده است.

نبوتی، میزان استفاده از ماسک را در شهرستان ایذه ۸۸ درصد و در دهدز ۴۲ درصد برشمرد و افزود: تهویه در مکان‌های عمومی از جمله مطب و بانک در دهدز پایین بوده و همچنین تعداد بازرسی مشترک در دهدز بسیار ضعیف است.

وی یادآور شد: سه کار مراقبت عمومی، جمعی و فردی، افزایش تست، ایزوله کردن و فاصله‌گذاری اجتماعی باید صورت گیرد.

فرماندار ایذه گفت: باید مراقب برگزاری انواع مراسم‌های عروسی، ترحیم، عزاداری و… باشیم که در این راستا نیروی انتظامی باید به این امر ورود کند و مانع تجمع شود.

نبوتی با اشاره به اینکه از نظر اقتصادی اقشار بازاری آسیب‌پذیر هستند که باید تلاش کرد که بازار تعطیل نشود، تأکید کرد: تالارها و سفره‌خانه‌ها تعطیل هستند و در صورت مشاهده باز بودن، این مکان‌ها پلمب خواهند شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید