کد خبر: 271302
۰
۰
نسخه چاپی

هشدار صریح دادستان بجنورد به عاملان هتک حرمت به ساحت امام هادی(ع)

سید جواد ایلالی در گفتگو با مهر در خصوص اقدام نا به هنجار صورت گرفته در بجنورد که همزمان با شهادت امام هادی (ع) به وقوع پیوست، اظهار کرد: این اتفاق احساسات عمومی و مذهبی مردم متدین خراسان شمالی را جریحه‌دار کرد.

دادستان بجنورد ادامه داد: گرچه این اقدام در قالب یک فعالیت ورزشی بوده است، اما نباید در چنین روزی اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: مسئولان امر متأسفانه یا خواب هستند یا خودشان را به خواب زده‌اند زیرا اگر بگویند مطلع نبودیم قابل قبول نیست و اگر دانسته مجوز داده باشند که وااسفا.

ایلالی تصریح کرد: به استناد ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی، توهین به مقدسات جرم است و توهین به ائمه یکی از مصادیق آن می‌باشد و جرم محسوب می‌شود.

دادستان بجنورد با اشاره به اتفاقات امروز گفت: آنچه امروز در سالن ورزشی شهید علیدخت بجنورد رخ داد مصداق بارز توهین به مقدسات است زیرا به بهانه برنامه ورزشی، آواز خوانده و رقص و پایکوبی کردند.

وی افزود: به محض اطلاع از موضوع دستور داده شد که از ادامه کار ممانعت به عمل آمد و در بدو امر ۳ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

ایلالی گفت: قطعاً در ادامه افراد دیگری که سمت داشتند و در این امر دخیل بودند مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

دادستان بجنورد در انتها گفت: امروز احساسات مذهبی مردم جریحه دار شد زیرا در نظام و کشور اسلامی مسئولین بی کفایت و بی لیاقت هستند که در اثر سو تدبیر یا تعمد اتفاق این چنینی را رقم می‌زنند؛ لذا این افراد منتظر برخورد قضائی باشند تا عبرتی باشد و شاهد تکرار این مسئله نباشیم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید