کد خبر: 271378
۰
۰
نسخه چاپی

عامل اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب در ترکیه دستگیر شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: شهید حاجی مرادی شامگاه یک شنبه پنجم خرداد سال گذشته که مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) حین گشت زنی با اشرار مسلح درگیر و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه ای برای شناسایی عاملان شهادت سرگرد حاجی مرادی آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه طی چند مرحله موفق به دستگیری چهار نفر از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی متوجه شدند این شخص به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در شهر دنیزلی ترکیه زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده است.

جاویدان افزود: پس از حصول اطمینان از حضور عامل اصلی شهادت شهید حاجی مرادی در دنیزلی، هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و مأموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است، گفت: مجرمان و قاتلان از نگاه تیز بین پلیس در امان نبوده و دیر یا زود تسلیم قانون شده و به سزای عملشان خواهند رسید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید