کد خبر: 271475
۰
۰
نسخه چاپی

آینده ایلام روشن است/از مردم شریف استان ایلام حلالیت می طلبم

به گزارش اقتصادآینده نیوز قاسم سلیمانی دشتکی ظهر روز سه شنبه در نشست با جمعی از مسئولان و معتمدان استان با یادآوری اینکه استان مرزی با مردم سلحشور و وفادار به نظام به گردن انقلاب دین بزرگی دارد، گفت: بدون شک با تکمیل پروژه‌های مختلف سرمایه گذاری آینده و چشم انداز ایلام بسیار روشن است.

وی گفت: یکی از هدف‌های ما این بود که صدای مظلومیت ایلام به مقامات کشوری منعکس شود و در این مسیر با وجود همه ظرفیت‌ها سرمایه گذاری کلانی در استان شد و کارهای بزرگی نیز در راه است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ ایلام بسیار خوب بسته شده است، گفت: اجرای طرح‌های پتروشیمی هلیلان، بزرگراه ایلام و همچنین مجوز چیلات را از دیگر طرح‌های مهم در دست اقدام برای استان ایلام است.

استاندار سابق ایلام اظهار داشت: کارهای بزرگی در استان انجام شد که نمونه‌های آن‌را در ایام بروز سیل، اربعین، کرونا و تکمیل زیرساخت‌ها شاهد بودیم.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده ۲ شهرستان ایلام در طرح محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان قرار گرفته‌اند.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اعضای شورای تامین، مدیران اجرایی، مجموعه نهادهای امنیتی، سیاسی، نظامی، قضایی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و دانشگاهیان گفت: همه دست به دست هم دادند و مرا در دوران فعالیتم در ایلام همراهی کردند و به طور قطع اگر این همدلی نبود، بسیاری مشکلات و حاشیه‌ها به دنبال می‌آمد.

وی افزود: از همه مدیران، تک تک خبرنگاران و فضای مجازی، خانه مطبوعات، همه کسانی منتقد بودند و در توسعه استان کمک کردند، تشکر می‌کنم.

قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ۴۱ ماه فعالیت در سمت استاندار ایلام، روز گذشته عنوان استاندار خوزستان از سوی هیئت دولت معرفی شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید