کد خبر: 271519
۰
۰
نسخه چاپی

بهره‌برداری از ۱۰ طرح تعاونی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی آبائی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح‌های تعاونی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال همزمان با ۲۸۶ طرح تعاونی دیگر در اقصی نقاط کشور بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این طرح‌های تعاونی بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی به همراه دارد، افزود: ۱۵ مورد اتحادیه شرکت‌های تعاونی در استان مرکزی فعالیت دارند، که در مجموع ۲ هزار و ۳۲۰ شرکت تعاونی با ۹۹۹ هزار و ۱۷۴ عضو در استان مرکزی فعال هستند.

وی سرمایه گذاری شرکت‌های تعاونی استان مرکزی را یک هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۲۱ هزار و ۴۸۵ نفر در این شرکتهای تعاونی اشتغال دارند و فعال کردن و رفع مشکلات تعاونی‌های غیر فعال نیز در دستور کار قرار دارند.

به گفته مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی، شرکت تعاونی رویشگران سبز پایدار الویر و دامداران مدرن نوین امید در زرندیه، نوین آلیاژ پاس گستر سینا، همسفر آریا مهر، صنایع فلزی سیمین تدبیر گران شجاع و دانه یاقوت سرخ اسپر لوس در ساوه، توسعه و سرمایه گذاری فراگستر، فلاحت پویش مرکزی و کیمیا دانه دامداران فراهان اراک و تحریر خیال پارسیان محلات طرح‌های تعاونی استان مرکزی هستند که همزمان با دیگر طرح‌های تعاونی کشور به بهره برداری رسید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید