کد خبر: 271907
۰
۰
نسخه چاپی

رفتار ایران در مواجه با بدعهدی طرف‌ های برجام قانونی است

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان ضرب الاجل ایران در زمینه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی، اظهار کرد: پایان مهلت ضرب الاجل بر اساس مصوبه مجلس در مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دفاع از منافع جمهوری اسلامی از موضوعاتی است که مجلس و همچنین دولت بنا بر قانون، روی آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه پس از پایان زمان مشخص شده، جمهوری اسلامی نیز فعالیت‌های خود را ادامه داده و توقف پروتکل را اعمال می‌کند، گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی در برابر ایران دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارند چرا که خود ناقض تعهد بوده و در مقابل حسن رفتار جمهوری اسلامی بدعهدی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رفتار جمهوری اسلامی کاملاً قانونی و بر اساس دفاع از منافع ملی صورت گرفته است، افزود: جمهوری اسلامی از حق قانونی خود برای حفاظت از منافع ملی بهره می‌برد، اتفاقاً این رفتار جمهوری اسلامی کاملاً قانونی و بنا بر توافق در برجام مبنی بر واکنش ایران در قبال نقض عهد طرف برجامی است.

نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه ایران در تعهدات خود حسن رفتار نشان داده و پایبند به تعهدات بوده است، گفت: طرف‌های برجامی بدعهدی کرده و نسبت به حسن رفتار جمهوری اسلامی بدرفتاری کردند لذا اقدام قانونی جمهوری اسلامی نیز مبتنی بر توافق در برجام است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید