کد خبر: 272120
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ساختمان تعاونی منحله " فرشتگان " فروخته شد

بیمه تعاون از خرید یک قطعه زمین به مساحت ۸۴۰متر مربع شامل ساختمان ۱۸ طبقه خبر داده که ارزش پایه این مزایده ۱۷.۵ میلیارد تومان اعلام شده است. ساختمان خریداری شده توسط بیمه تعاون متعلق به تعاونی اعتبار منحله فرشتگان در خیابان بهشتی تهران است که قرار است به ساختمان مرکزی بیمه تعاون در آینده تبدیل شود.

ساختمان تعاونی منحله " فرشتگان " فروخته شد

به گزارش اقتصاد آینده / یونس مظلومی، سید امین جوادی، جواد سهامیان مقدم و محمد صالح چیت گران در نشست هیات مدیره بیمه تعاون که ۲۰ بهمن برگزار شده مصوب کرده‌ بودند که بر اساس مصوبات قبلی در خصوص لزوم خرید ساختمان مرکزی شرکت در تهران و سرمایه‌گذاری از محل منابع مالی شرکت، ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان شهید بهشتی، نبش زرین پلاک ۲۰ با توجه به گزارش توجیهی و کارشناسی صورت‌گرفته در صورت وجود خریداران دیگر در مزایده و وجود رقابت برای خرید ملک یادشده به تناسب مبالغ پیشنهادی سایر خریداران حداکثر تا مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان پیشنهاد خرید در مزایده اعلام می‌شود.

 در جلسه مزایده، یونس مظلومی، مدیرعامل، جواد سهامیان مقدم رییس هیات مدیره، مسلم اسدی، مدیر مالی و مهدی خدابنده مطلع و کارشناس ملک حضور داشته اند و  یک برگ چک به ارزش ۱۷.۵ میلیارد تومان در وجه بانک ملی ایران شعبه کاخ دادگستری جهت واریز به حساب هیات تصفیه تعاونی منحله فرشتگان به تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه امسال جهت شرکت در این مزایده صادر شده است.
ساختمان خریداری شده توسط بیمه تعاون در ۱۸ طبقه به صورت نیمه کاره است که شامل ۶۴ واحد انباری، ۹۲ واحد پارکینگ اداری، ۲۹ واحد پارکینگ تجاری، ۵ واحد تجاری و ۱۶ واحد اداری می‌شود.