کد خبر: 272307
۰
۰
نسخه چاپی

حمایت 267میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگ ترین کارخانه تولید کنسرو ماهی در سیستان وبلوچستان

توجه به بازار تقاضای داخلی برای انواع تن ماهی و ایجاد قابلیت رقابت با محصولات خارجی در بازارهای جهانی، لزوم اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی بهداشتی محصولات غذایی را بیش از گذشته نمایان ساخته است.

حمایت 267میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگ ترین کارخانه تولید کنسرو ماهی در سیستان وبلوچستان

 به گزارش اقتصاد آینده به نقل از  روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تن ماهی  در کشور، شرکت ساحل صید کنارک (تحفه)است که در زمینی به مساحت  2 هکتار در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان  واقع است و نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور و سهم عمده ای در بازار تن ماهی و  تولیدفرآورده های غذایی کشور دارد.

 این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 267میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی مجتمع ساحل صید کنارک (برند تحفه )نقش موثری در حمایت از تولید ،صادرات و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

ادیب زاده مدیر عامل شرکت ساحل صید کنارک با تاکید بر حمایت 267میلیاردی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این مجموعه در راستای تکمیل زنجیره ارزش،  بی نیازی کارخانه از واردات قوطی و افزایش ارزش افزوده و بهره وری ،به راه اندازی کارخانه قوطی سازی اشاره کرد .

 محصولات این واحد تولیدی در قالب سه گروه ساده، طعم دار و ترکیبی شامل انواع سالاد و خوراک دریایی با بسته بندی های فلزی، شیشه ای و پاکتی در سراسر کشورتوزیع و به فروش می رسد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید