نشست هم اندیشی مدیران واحدهای اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

نشست هم اندیشی مدیران واحدهای اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در اصفهان با حضور معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل شرکت کشت و دامداری فکا برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیران واحدهای اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

به گزارش اقتصاد آینده / کامران کلانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به رسالت شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت در استان اصفهان گفت:  این شورا به دنبال پیشبرد اهداف دولت و وزارت در استان است و پرداختن به موضوع مسئولیت اجتماعی و  حفظ اشتغال موجود  در استان  در دستور کار این شورا قرار دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان  در ادامه با اشاره به ضرورت  توسعه مسئولیت اجتماعی در شرایط کنونی گفت:  رویکرد ویژه ای در  سطح مدیریت اقصادی و اجتماعی استان در خصوص پرداختن به مسئولیت اجتماعی وجود دارد  و شرکت های تولیدی و  صنعتی نیز همراه با بخش دولتی اقدامات موثری انجام داده اند.‌وی  با بیان اینکه محور اجرای برنامه های مرتبط با مسؤلیت اجتماعی باید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان باشد افزود:برنامه ریزی ها باید بگونه ای انجام شود که  از ظرفیت های واحدهای اقتصادی به ویژه واحدهای اقتصادی  زیر مجموعه های شرکت تامین اجتماعی استفاده شود .

 در ادامه این جلسه  مدیران ۱۱ واحد اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی به گزارشی از روند فعالیت ها و فرصتها و محدودیت ها و چالش ها پرداختند. 

گفتنی است شرکت کشت و دامداری فکا اولین شرکت دانش بنیان دامپروری کشور و بزرگترین مجموعه پرورش گاو جرسی(ملکه نژادهای گاو شیری) و بزرگترین و تنها مجموعه تولید جنین های آزمایشگاهی کشور است  و در یکسال گذشته توانسته ۲۲۵تن شیر تولید کنند و ۴هزار راس گاو جرسی وارد کرده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید