بازگشائی راه ارتباطی ۹۵ روستای آذربایجان‌شرقی

بازگشائی راه ارتباطی ۹۵ روستای آذربایجان‌شرقی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: راه ارتباطی ۹۵ روستای استان که در اثر بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته بسته شده بود، بازگشایی شد.

 

غلامرضا رسول زاده درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همچنان راه ارتباطی ۲۵ روستای شهرستان های بستان آباد، چاراویماق، هشترود و مرند در پی کولاک همچنان بسته است، افزود: هم اکنون نیروهای راهداری مشغول بازگشایی راه ارتباطی این روستا هستند و در صورت فروکش کردن کولاک راه ارتباطی آن ها تا پایان امروز بازگشایی می شود.

 

وی اظهار داشت: در پی بارش‌ ۲ روز گذشته و در راستای باز نگهداشتن جاده‌های استان، ۱۱ هزار و ۴۴۰ کیلومتر - باند از راه‌های استان از سوی گروه‌های راهداری برف‌روبی و در این عملیات و به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده ها بیش از ۲ هزار و ۵۴۰ تن مخلوط شن و نمک استفاده شد.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت نیروهای راهداری راه ارتباطی ۳۶۵ روستای استان را برف روبی و به بیش از ۷۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده و بیش از ۲۵ مسافر را در راهدارخانه ها اسکان دادند.

 

رسول زاده با بیان اینکه در عملیات راهداری زمستانی در سطح استان ۳۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین فعال هستند، ادامه داد: این دستگاه ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده اند.

 

وی به مردم و مسافران توصیه کرد در این فصل قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید