امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 272578
۰
۰
نسخه چاپی

مدیران از وقوع جرائم در زیرمجموعه های خود پیشگیری کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز ناصر عتباتی ظهر دوشنبه در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم امری فرا قوه‌ای و نیازمند همکاری مردم، مسئولان با بهره پیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است.

وی با اشاره به دستورالعمل ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی استان اردبیل همواره در کنار مدیران و مسئولان قانون مدار و متعهد بوده و ضمن اینکه از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و اداری به شدت برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مسئولان و مدیران خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نظارت‌های مستمر و مداومی بر عملکرد زیر مجموعه‌های خود داشته باشند تا از وقوع هرگونه خطا و فساد قبل از وقوع آن پیشگیری کنند.

مدیران از وقوع جرائم در زیرمجموعه های خود پیشگیری کنند

عتباتی به جرایم رخ داده در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از این جرایم به دلایل نداشتن مهارت‌های ارتباطی و گفتاری اتفاق می‌افتد که یکی از رسالت‌های مهم و خطیر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزش این مهارت‌ها به مردم و فرهنگ سازی آن در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعت است.

وی به ظرفیت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، استفاده و مدیریت مطلوب از آن را یکی از ضروری‌ترین نیاز جامعه امروزی عنوان کرد و افزود: باید دستگاه‌های متولی برای بهره مندی از این ظرفیت برنامه ریزی های جامع و مدونی داشته باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید