مدیریت شهری کاشان سامانه هوشمند ترافیکی را راه‌اندازی کند

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به وقوع چندین مورد تصادف ناگوار ناشی از تخلفات حادثه ساز در شهرستان کاشان اظهار داشت: ضروری است مسئولان شهری این شهرستان نسبت به نصب سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک توجه داشته باشند.

وی افزود: جمعه گذشته بر اثر خروج از راه و واژگونی یک دستگاه سواری تیبا در بلوار قطب راوندی شهر کاشان، راننده و یکی از سرنشینان سواری تیبا جان خود را از دست داده و سه سرنشین دیگر مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه کاشان به عنوان دومین شهر استان از نظر توسعه و جمعیت نیازمند به کارگیری تجهیزات مکانیزه و راه اندازی مرکز پایش هوشمند تصویری است، اضافه کرد: متأسفانه به دلیل کمبود زیرساخت‌های ترافیکی و بازدارنده در کاشان تخلفات حادثه ساز افزایش و وضعیت تصادفات شهرستان نگران کننده شده است.

وی با بیان اینکه در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز همانند کاشان تجهیزات هوشمند ترافیکی وجود ندارد، افزود: اما این بار مخاطب ما کاشان است چرا که انتظار می‌رود در این شهر که به عنوان شهر دوم استان تلقی می‌شود این تجهیزات وجود داشته باشد.

سرهنگ محمدی همچنین به ادامه اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این طرح در همه شهرهای استان از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید