حجت اله میرزایی:

ادارات و سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای مردم نقش کلیدی دارند

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان عنوان کرد: کارکنان ادارات و سازمان های وابسته به وزارتخانه در ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای جامعه مخاطب نقش کلیدی دارند

ادارات و سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای مردم نقش کلیدی دارند

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ؛ حجت اله میرزایی در جمع  مدیران ستادی و شهرستانی استان اصفهان گفت: در شرایط شیوه کرونا حجم مراجعات  که همزمان شده با استفاده از سامانه های الکترونیک به جای روش های دستی واین موضوع  نیاز به سیستم سخت افزاری قدرتمند در ادارات دولتی دارد و باید محدودیت های ناشی از سخت افزارها را برای کارکنان کاهش دهیم.وی با بیان اینکه کار کردن در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دشواری ها وتناقضات زیادی همراه است افزود:  گاهی تصمیم گیری درمواجهه با مطالبات مردم در دو گروه کارفرمایان که کسب و کار و رونق اقتصادی ایجاد کرده و یا کارگری که از حداقل ها محروم بوده است سخت می شود.

میرزایی از 10 اداره و سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان نام برد و افزود: همه سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های اجتماعی واقتصادی که در حال حاضر مرکز التهاب مردم است و به طور مستقیم 75 درصد جمعیت استان را پوشش می دهند.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتمعی اظهار داشت: سازمان ها و ادارات وابسته به وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به خاطر نوع خدماتی که به مردم ارائه می کنند نقش کلیدی در حل مسایل  وایجاد آرامش  و امنیت بخشی به مردم دارند.

میرزایی تصریح کرد: زمان هایی که نمی توانیم خدماتی را در چارچوب قوانین به ارباب رجوع ارائه کنیم حداقل در مردم را عصبی  و مضطرب نکنیم.

این مقام مسئول به لزوم توانمند بودن کارکنان تأکید کرد وافزود: تقویت و به  روز شدن اطلاعات و مهارت های کارکنان امری ضروری است که در ارائه خدمات مطلوب به جامعه مخاطب نقش موثری دارد.

میرزایی با بیان اینکه  کارکنان خانم در اجرای وظایف اداری خود بسیار پیگیرتر و منظم تر آقایان هستند افزود: زمینه برای حضور مدیران زن را باید  در سطح ادارات فراهم کرد. وی در پایان از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان  تعاون کارورفاه اجتماعی در سطح استان قدر دانی کرد.

پس از این جلسه میرزایی و غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران ارشد این حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید  کردند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید