رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان:

برگزاری همایش طلاب در گلپایگان/مسابقه فرهنگی "بربال حکمت‌ها" برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: همایش بزرگ طلاب شهرستان گلپایگان در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش طلاب در گلپایگان/مسابقه فرهنگی "بربال حکمت‌ها" برگزار می‌شود

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ، ‌حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی با اشاره به برگزاری همایش طلاب روحانیون در گلپایگان اظهار داشت: این همایش با هدف تروج فرهنگ وقف با حضور 70 نفر از طلاب این شهرستان برگزار شد.وی افزود: در این همایش حجت الاسلام رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: ترویچ فرهنگ وقف با توجه به نیازهای اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی روز جامعه در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.وی ادامه داد: در نظر داریم با برگزاری همایش‌هایی از این دست ائمه جمعه را نسبت به نیازهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان حساس‌تر کنیم.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه در این همایش به شخصیت آیت الله آخوند ملازین العابدین گلپایگانی و دیگر علمای شهر پرداخته شد.وی همچنین به تجلیل از خدام افتخاری خواهر امامزادگان 17 تن گلپایگان اشاره کرد و گفت:  در این همایش از 14 خادم بانوی خادم این امامزاده تجلیل شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه این تجلیل با همکاری مرکز افق آستان امامزادگان 17 تن انجام شده است، افزود: همچنین در این آئین از اعضای فعال شورای مرکز فرهنگی افق نیز تجلیل شد. وی همچنین به برگزاری مسابقه فرهنگی "بربال حکمت‌ها" در ماه مبارک رجب برگرفته از کتاب شریف نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: این مسابقه با همکاری اداره اوقاف شهرستان گلپایگان و موسسه دارالزهرا (س) برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی اضافه کرد: این مسابقه در آستانه میلاد حضرت علی (ع) برگزار می‌شود و به 40 برنده جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.
وی افزود: همچنین تفسیر کتاب نهج البلاغه توسط حجت الاسلام معنوی در آستان مقدس امامزادگان 17 تن به صورت پیوسته و هفتگی برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید