احداث دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

 احداث دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان احداث می‌شود.

 

ابوالقاسم سلطانی در گفت و گوبا خبرنگاران ضمن اعلان خبر فوق ،  افزود: این اقدام به دنبال امضای تفاهم نامه با کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی و در راستای سیاست های دولت با هدف کمک به رفع بخشی از مشکل دسترسی به مسکن خانواده های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) انجام می شود.

وی اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه واحدهای مسکونی مناسب ارزان قیمت و مقرون به صرفه به صورت ملی و استیجاری در شهرهای هدف سطح استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن براساس نیازمندی های هر ۲ اداره کل، زمین و منابع مالی موجود، احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدت اجرای این تفاهم نامه سه سال بوده و قابل تمدید است، گفت: براساس این تفاهم نامه فهرست متقاضیان واجد شرایط مطابق آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به همراه توزیع شهرستانی، شهری و روستایی از سوی کمیته امداد استان به این اداره کل ارسال می شود.

سلطانی ادامه داد: تسهیل در تعیین و تغییر کاربری های مورد نیاز اراضی در اختیار کمیته امداد که برای اجرای این تفاهم نامه تخصیص یافته است بر اساس ضوابط و مقررات اداره کل راه و شهرسازی از سوی این اداره کل انجام می شود.

 وی یادآوری کرد: تعهدات کمیته امداد امام (ره) در این تفاهم نامه در ۹ بند و تعهدات این اداره کل در ۸ بند آن اشاره شده است و طرفین مکلف به عمل به این تعهدات هستند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید