انتصاب سرپرست اداره روابط کاراداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی در آذر بایجان شرقی

انتصاب سرپرست اداره روابط کاراداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی در آذر بایجان شرقی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : طی حکمی از سوی مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی سرپرست اداره روابط کار این اداره کل منصوب شد.

 

حسین فتحی با ابلاغ حکمی قادر حاتمی را به سمت سرپرست جدید اداره ی روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منصوب کرد.

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان در آئین معرفی سرپرست جدید اداره روابط کار این اداره کل با قدردانی از تلاشهای مختار ممی زاده در طول تصدی مسئولیت خطیر شان در اداره روابط کار اظهار کرد: با همراهی و معرفی مدیران به سمت شکل گیری و ساماندهی حرکت می کنیم

حسین فتحی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران در معاونت روابط کار  کمترین میزان تنش کارگری را در استان شاهد هستیم.

وی نظارت بر اجرای برنامه ها را از مهم ترین مولفه های موفقیت در این حوزه دانست و افزود هر میزان نظارت ها دقیق باشد روند اجرای برنامه ها رو به رشد خواهد بود.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر هر یک از کارشناسان در حوزه روابط کار اذعان داشت؛ کارشناسان در این حوزه مسئولیت بسیار مهمی را در تنظیم روابط کار دارند و اراده و حسی که لازم است در یک فرد باشد موجب تعامل و همدلی و در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده خروجی بالایی را خواهد داشت.

 

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی رضایت مندی خدا را در کسب رضایت مردم دانست و بر تلاش بیشتر همکاران در بخشهای مختلف تاکید کرد.

پیش از صحبتهای مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان سعید عبد حافظ معاون روابط کار اداره کل با ارائه گزارشی از عملکرد ۱۵۰ روزه ی این معاونت از اهتمام ویژه ی مدیر کل و تلاش بی وقفه همکاران در بخشهای مختلف این معاونت قدر دانی کرد.

در این نشست همچنین مختار ممی زاده که پیش از این عهده دار این سمت بود و اخیرا به سمت معاونت امور اجتماعی اداره کل منصوب گردید از توجه مدیر کل اداره کل به ظرفیت های بالای همکاران قدردانی و برای رئیس جدید اداره ی روابط کار آرزوی موفقیت کرد همچنین قادر حاتمی با قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل و معاونت روابط کار اداره کل ابراز امیداوری کرد با همکاری جمعی و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف و منویات مقام عالی اداره کل همت و تلاش خود را با همراهی سایر همکاران بکار خواهد بست.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید