پاشازاده سرمربی جدید ماشین‌سازی

پاشازاده سرمربی جدید ماشین‌سازی

 

 اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : «مهدی پاشازاده»، سرمربی تیم دسته دومی پاس همدان پس از مذاکره با سران باشگاه ماشین‌سازی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

 

در حالی که مسئولان ماشین سازی از مدت ها قبل با پاشازاده وارد مذاکره شده و توافقات اولیه نیز برای قبول سرمربیگری سبزقباهای حاصل شده بود، پس از استعفای سعید اخباری از سمت خود، این مذاکرات وارد مرحله جدیدی شد تا اینکه شامگاه روز گذشته توافقات نهایی نیز حاصل شد.

 

پاشازاده شامگاه گذشته از تهران وارد تبریز شد و قرار است امروز با شروع دور جدید تمرینات ماشین سازی،   به طور رسمی به بازیکنان معرفی شود.

 

سرمربی جدید ماشین سازان دوران مربیگری خود را از حدود ۱۰ سال قبل از تبریز و تیم گسترش فولاد سهند آغاز کرده است و سابقه هدایت تیم هایی همچون شهرداری تبریز، بادران تهران،  آلومینیوم اراک، پارسه تهران، نساجی، شهرداری ماهشهر، سرخپوشان، سپیدرود و شاهین شهرداری بوشهر را در کارنامه خود دارد.

 

پاشازده ۴۶ ساله اصالت آذربایجانی دارد و دارای مدرک مربیگری درجه «آ» آسیا است و به دلیل اختلافات مالی با مسئولان باشگاه پاس همدان، از سمت خود در این تیم استعفا کرده است.

 

همچنین اخبار موثق از باشگاه ماشین سازی، حاکی است کاظم محمودی بازیکن پیشین رده جوانان ماشین سازی و مربی سابق تراکتور نیز به عنوان سرپرست جدید این تیم منصوب شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید