کد خبر: 273005
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار: طی یکسال ۴۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی قم افزود شد

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی استانداری قم، ‌بهرام سرمست در آئین افتتاح درمانگاه بانک ملی قم که در سالن جلسات این بانک در استان برگزار شد، صیانت از سلامت کارکنان بانک ها را یک ضرورت دانست و افزود: افتتاح مرکز درمانی توسط بانک ملی قم در راستای نیل به این هدف اقدامی ارزنده است.

وی ضمن تقدیر از از مجاهدت بانک های استان در جبهه مقابله با شیوع کرونا افزود: بانک ها در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا در سطح کشور و استان قم بودند و تعدادی از پرسنل آنها به مقام شهادت نائل آمدند.

سرمست با تاکید بر ضرورت الکترونیکی کردن خدمات بانکی و اداری تاکید کرد: بانکداری الکترونیک یکی از ضرورت های دوران پسا کرونا است که به خوبی در حال عملیاتی شدن است و امیدواریم با تکمیل این فرایند به صورت کامل دیگر نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به بانک ها نباشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جهش تولید را در اولویت کاری مسئولان استان قم دانست و گفت: بانک ها در رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلات برای طرح های توسعه ای و سرمایه در گردش فعالان بخش خصوصی نقش چشمگیری ایفا می کنند.

وی تعیین تکلیف واحدهای تملیکی را یکی دیگر از برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دانست و گفت: خوشبختانه با همکاری مدیران بانک های عامل تعداد زیادی از واحدهای تملیکی به مدار تولید بازگشته اند.

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید