۱۵۶ معتاد متجاهر در کاشان دستگیر شدند/کشف محموله قاچاق

سرهنگ پاسدار حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار ما با اشاره به تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی اظهار داشت: این طرح با هدف مقابله با معتادان پرخطر و سارقان اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: مأموران نیروی انتظامی کاشان طی عملیاتی با پاکسازی از مراکز و مناطق مختلف کاشان ۱۵۶ معتاد سارق پرخطر را شناسایی، دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در راستای آسایش و آرامش شهروندان کاشانی این طرح به صورت مستمر همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف محموله قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ در کاشان افزود: مأموران انتظامی بخش قمصر کاشان حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو سواری ال ۹۰ مشکوک و آن‌را متوقف کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو یک هزار عدد ساعت مچی با مارک‌های مختلف کشف شد، گفت: ۸۱۰ عدد هندزفری خارجی، ۱۶۶ عدد ال سی دی گوشی تلفن همراه و ۲۰ هزار عدد پاور بانک خارجی بدون مدارک گمرکی و قانونی کشف کردند.

وی ادامه داد: طبق برآورد اولیه توسط کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ۹ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از کشف لوازم قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این وسایل قاچاق از یک خودرو سمند که حامل انواع کالاهای خارجی بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۰ عدد اتوبرقی، ۴۰ عدد سشوار، چهار هزار و ۲۲۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۴ دست لوازم آشپزخانه خارجی بدون مدارک قانونی و گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ بساطی گفت: پرونده متشکله در این موضوع برای سیر مراحل اداری تحویل مقامات مربوطه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید