واگذاری امور به بخش خصوصی زمینه ساز پویایی و توسعه فرهنگ و هنر ارس

 واگذاری امور به بخش خصوصی زمینه ساز پویایی و توسعه فرهنگ و هنر ارس

 

 

 اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : معاون توسعه مدیریت ارس: واگذاری امور به بخش خصوصی زمینه ساز پویایی و توسعه فرهنگ و هنر ارس

 

 

 معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و انجمن های فرهنگی و هنری را راهی مطمئن برای پویایی و توسعه فرهنگ و هنر در ارس است .

 

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، غلامحسین کریمی در نشست هم اندیشی و ساماندهی انجمن های فرهنگی و هنری ارس با اشاره به اهمیت واگذاری همه امور فرهنگی و اجرایی و صنفی به نهادهای مردمی گفت: این اقدامات در منطقه آزاد ارس از مرحله شعار به عمل، گذر کرده و در این باره شاهد تاسیس انجمن‌های مختلف در حوزه‌های متعدد هستیم. از جمله اینکه در حال حاضر ، بیش از ۹ انجمن فرهنگی و هنری در منطقه شکل گرفته است.

 

 عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس همچنین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری منطقه گفت: با حمایت مدیر عامل سازمان و هیات مدیره سازمان حمایت جدی از فعالیت های فرهنگی و هنری و گردشگری به ویژه در دوره کرونا صورت گرفته و این حمایت در پساکرونا نیز تداوم خواهد داشت .

 

 نشست هم اندیشی و ساماندهی انجمن های فرهنگی و هنری منطقه آزاد ارس با حضور روسای انجمن ها و برخی از هنرمندان رشته های مختلف، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، معاون توسعه مدیریت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد ارس و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان اوقاف شهرستان به منظور هماهنگی و ساماندهی وضعیت انجمن ها برگزار شد.

 

 همچنین در این نشست صمیمی، ضمن بیان مشکلات و راهکارها از سوی روسای انجمن ها بر ایجاد همدلی و همکاری با هدف ارتقای کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری در ارس تاکید شد .

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید