بازگشت ۶۴ پدر به آغوش خانواده در آذربایجان‌شرقی در روز پدر

بازگشت ۶۴ پدر به آغوش خانواده در آذربایجان‌شرقی در روز پدر

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فرهنگ حسنه ای است که سال به سال در جامعه بیشتر نهادینه می شود و در ایام، مناسبت های مبارک و اعیاد توسط خیران، ستاد دیه و برخی دیگر نهادهای دست اندرکار موجب بازگشت پدران و سرپرستان به آغوش خانواده هایشان می شود.

 

به مناسبت سالروز میلاد امیرالمومنین علی (علیه السلام) و روز پدر ۶۴ زندانی استان از زندان‌های آذربایجان شرقی آزاد شدند.

 

تعدادی از این زندانیان با کمک خیران ستاد دیه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی و بخشی هم با اعطای پایان حبس از سوی مراجع قضایی از زندان‌های این استان رهایی یافتند.

 

براساس گزارش ایرنا، تقسیم شادی بین مردم توسط مشارکت های مردم در موضوع های مختلف با فرهنگ سازی و توسعه این کمک های خیرخواهانه و خداپسندانه بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی خانواده‌ها به خصوص نیازمندان را برطرف می‌کند.

 

۳۱۰ زندانی جرائم غیر عمد امسال از بند حبس رهایی یافته‌اند

 

آیین آزادی این زندانیان با حضور مدیرکل زندان‌های استان، رئیس زندان مرکزی تبریز، مدیر ستاد دیه استان در زندان تبریز برگزار شد.

 

مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با کمک ستاد دیه استان از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از بند حبس رهایی یافته‌اند.

 

حسن محمدیاری اظهار کرد: برای آزادی این افراد ۷۸ میلیارد ریال به صورت کمک ویژه بلاعوض پرداخت شده است.

به مناسب میلاد حضرت علی ۶۴ زندانی غیرعمد آذربایجان شرقی به آغوش خانواده بازگشتند

 

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: به‌مناسب میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر ۶۴ زندانی غیرعمد از زندان‌های استان به آغوش خانواده بازگشتند.

 

حسن تقی پور افزود: برای آزادی ۳۱۰زندانی در سال جاری ۷۸ میلیارد ریال به صورت کمک ویژه، ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب ارایه  تسهیلات و ۱۸۰ میلیارد ریال با گذشت شاکیان و بقیه با قبول اعسار به تقسیط توسط مراجع قضایی تامین شده‌ است.

 

وی ادامه داد: اکنون ۳۸۰ زندانی جرائم غیرعمد با رقم بدهی ۱۷۰ میلیارد تومان در بند زندان‌های استان آذربایجان شرقی تحمل حبس می‌‍کنند که امید است روزهای منتهی به نوروز زمینه آزادی جمع زیادی از این مددجویان نیازمند فراهم شود.

 

تقی‌پور با بیان اینکه رسانه ها بازوی اطلاع رسانی و کمک در فرهنگ سازی مشارکت های مردمی هستند، گفت: پس از یک برنامه رادیویی با مشارکت مردم و خیران پنج دیگر نیز آزاد شدند که اوج خیرخواهی مردم استان و تاثیر رسانه را نشان می‌دهد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید