کد خبر: 273241
۰
۰
نسخه چاپی

تسهیلات ۱۸۵میلیون تومانی برای واحدهای شهری زلزله‌زده در سی‌سخت

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا تابش عصر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی این واحدهای مسکونی در شهر سی سخت افزود: اعتبارات بازسازی منازل تخریبی در حوزه شهری را ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره اعلام کرد و افزود: به صاحبان این واحدها ۲۰ میلیون تومان بلاعوض اسکان، ۲۰ میلیون تومان بلاعوض برای ساخت و ۱۵ میلیون تومان نیز بلاعوض معیشت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه کلنگ ساخت یکهزار و ۲۶۲ واحد مسکونی شهری و روستایی، در شهرستان دنا به زمین زده شد، گفت: از این تعداد واحد که قرار است تخریب و بازسازی شود ۶۸۲ واحد شهری و ۵۸۰ واحد روستایی است.

تابش افزود: مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای بازسازی شهری در مناطق زلزله زده شهر سی سخت ۱۸۵ میلیون تومان است که از این مقدار ۱۳۰ میلیون تسهیلات و ۵۵ میلیون تومان نیز بلاعوض است.

وی تصریح کرد: اعتبارات بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده روستایی، ۸۰ میلیون تومان بوده و به این واحدها ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان هم بلاعوض اسکان پرداخت می‌شود.

تابش افزود: به واحدهای روستایی ۳۰ میلیون تسهیلات معیشتی و ۱۵ میلیون تومان بلاعوض نیز پرداخت می‌شود که مجموع اعتبارات پرداختی به واحدهای زلزله زده روستایی در شهرستان دنا ۱۶۵ میلیون تومان است که از این مبلغ ۱۱۰ میلیون تسهیلات و ۵۰ میلیون بلاعوض است.

وی بیان داشت: تا امروز متقاضی دریافت تسهیلات بازسازی یک‌هزار واحد ثبت سیستم و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نیز تشکیل پرونده شده است.

تابش یادآور شد: تاکنون ۱۳۵ نفر ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض کمک اسکان خود به مبلغ ۱۰ میلیون تومان را دریافت کرده‌اند.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید