کد خبر: 273243
۰
۰
نسخه چاپی

۲۶۸ عملیات نجات توسط آتش‌نشانی در کرمان انجام شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، رضا میرزایی افزود: از مجموع ۱۴۱ مورد حریق که در بهمن‌ماه در شهر کرمان اتفاق افتاد، ۵۳ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۳۰ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۶ مورد مربوط به منازل مسکونی، هشت مورد مربوط به مراکز تجاری، یک مورد مربوط به مراکز دولتی ،۱۸ مورد مربوط به جنگل و درختان و سه مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۲۷ مورد عملیات امداد و نجات در مدت‌زمان یادشده، ۱۸ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک، ۱۳ مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، ۳۳ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۳ مورد امداد آسانسور, ۱۶ مورد امداد تصادفات خودرویی، چهار مورد امداد و نجات از کوه و بلندی، ۱۶ مورد بازدید امدادی و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: در عملیات‌های انجام‌شده در بهمن‌ماه، ۱۰۲ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۵۱ نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند.

میرزایی بیان کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در بهمن‌ماه به ۱۷۵ نفر از کارکنان اداره‌ها و ارگان‌های دولتی، آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی ارائه کردند و در این مدت همچنین ۱۱۰ مورد مشاوره و ۴۰ مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان ارائه شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید