کد خبر: 273251
۰
۰
نسخه چاپی

ارائه ۷۰ برنامه مختلف در جشنواره نماز

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدربیع احمدخانی ظهر چهارشنبه در شورای اقامه نماز استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه قرار است نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز به عنوان معراج برگزار خواهد شد، گفت: خردادماه سال آینده شاهد برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره در زنجان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در راستای گرامی‌داشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره مخاطبان زیادی از جمله حوزویان و دانشگاهیان دارد که در حین برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز ۷۰ برنامه مختلف برای ارائه به مخاطبان پیش‌بینی شده است.

احمدخانی با یادآوری اینکه مجری این جشنواره که قرار است به مدت پنج ماه باشد، بر عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گذاشته شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های زیادی برای برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی پای کار خواهند بود تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد مخاطبان این جشنواره در حدود یک میلیون نفر پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این جشنواره شامل پنج بخش مجازی، ادبی، هنری، پژوهشی و ویژه بوده که قرار است در بخش ویژه از فعالان عرصه نماز تجلیل شود.

احمدخانی با اشاره به اهداف این جشنواره خاطرنشان کرد: گزینش آثار برجسته هنر توحیدی، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری، توجه به فرهنگ، هنر، ادبیات دینی و توحیدی، انتشار افکار، آثار و اندیشه‌های معنوی در قالب رقابت هنری و … از جمله اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5155643/ارائه-۷۰-برنامه-مختلف-در-جشنواره-نماز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید