واعظی طرح توسعه شرکت چینی‌زرین اصفهان را افتتاح کرد

جلیل حقیقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مبارکه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت چینی زرین یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده چینی در ایران است.

وی تعداد اشتغال موجود این واحد صنعتی را هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اعلام و اضافه کرد: در طرح توسعه این شرکت بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد و ظرفیت ۱۰ هزار تن به محصول این کارخانه اضافه می‌شود.

به گفته قائم مقام این واحد تولیدی این خط سومین طرح توسعه بزرگ این کارخانه و به روزترین و مدرن‌ترین خط تولید چینی جهان است که تمام اتوماتیک کار می‌کند.

 اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۲۰۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی ۸ درصد و رُتبه این استان در طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی، دوم است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری برای بررسی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرحهای عمرانی و تولیدی روز پنجشنبه به استان اصفهان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید