کد خبر: 273308
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولان قیمت‌ کالاهای اساسی را کنترل کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نمازجمعه شهر کرمان نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و بیان داشت: کوتاه بودن عمر موجب می‌شود که در زندگی تقوا را بیشتر رعایت کنیم لذا رعایت تقوای الهی و یادآوری مرگ و رفتن از دنیا دشمنی‌ها و کینه‌ها را از انسان دور می‌کند و روح انسان را پاک می‌سازد.

وی افزود: امام علی (ع) در اهمیت و جایگاه تقوای الهی می‌فرمایند «شما مؤمنین را وصیت می‌کنم که به یاد مرگ و رفتن از این دنیا باشید و سفارش می‌کنم هیچگاه از مرگ غفلت نکنید».

امام جمعه کرمان گفت: بهشت جایگاه افرادی است که تقوای الهی را پیشه کنند و در قرآن کریم به صراحت گفته شده کسانی وارد بهشت می‌شوند که از متقین و محسنین باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اگر خواستار بهشت هستید اهل تقوا و کارهای نیک باشید.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) یادآور شد: حضرت زینب (س) در راستای عمق بخشی جبهه حق و جریان سازی در دفاع از امامت جامعه اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا کردند لذا جریان پویای نهضت حسینی در تاریخ ماندگار شد و این تنها به خاطر حضرت زینب بود.

امام جمعه کرمان گفت: در حال حاضر ما به یک صدای واحد در تمام قوا، نخبگان جامعه و مردم احتیاج داریم لذا اگر کسی در راستای ایجاد صدای واحد در جامعه کمک نکند در آینده تاریخ ملت قطعاً محکوم می‌شود.

وی افزود: روشن کردن چراغ انفعال گرا دادن به دشمن است که این باعث امیدواری دشمن خواهد شد بنابراین باید با انسجام در مقابل دشمن بایستیم.

علیدادی سلیمانی ابراز داشت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم باعث عقب نشینی دشمن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما امروز در آزمون بزرگی قرار داریم ادامه داد: مسئولین ما باید در شرایط فعلی کشور نوسانات قیمت‌ها در بازار را کنترل کنند. قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به طور سرسام آوری در حال افزایش است که مسئولان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و به سفره مردم و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر بیشتر توجه کنند.

امام جمعه کرمان گفت: در حال حاضر وزارتخانه‌های صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی مسئولیت سنگین‌تری را برعهده دارند ضمن اینکه مردم نیز باید در مصرف خود مراقبت کنند تا دچار کمبود در کالاهای اساسی نشویم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید