کد خبر: 273317
۰
۰
نسخه چاپی

خمیدگی کمر مردم زیر فشار گرانی‌ها/ معیشت شهروندان تأمین شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین‌آباد، بابیان اینکه در حالی به استقبال سال نو می‌رویم که‌موج گرانی‌ها و فشارهای اقتصادی کمر مردم را خم کرده است، ابراز داشت: در آستانه سال نو انتظار می‌رود مسئولان معیشت مردم را تأمین و از بار این‌همه فشار بر مردم بکاهند.

وی با تاکید بر اینکه از دولت، مجلس و قوه قضائیه توقع می‌رود که با وفاق و همدلی با این گرانی‌های بی‌منطق مقابله کنند، افزود: یک کالا طی یک سال چندبار باید گران بشود؟! تنظیم بازار می‌بایست مدیریت شود، تحریم‌ها نیز از سویی به این فشار مضاعف بر مردم دامن زده است که می‌بایست این گره‌های کور یکی یکی توسط مسئولان گشوده شود تا شاهد رونق اقتصادی و گردش چرخ‌های صنعت کشور باشیم.‌

ایران مصمم به کسب توانایی‌های هسته‌ای

امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه کشتار غیرنظامیان و مردم بی‌گناه روش آمریکایی‌ها و غربی‌ها است، ابراز داشت: جمهوری اسلامی این روش را قبول ندارد و بر همین اساس نیز به سلاح هسته‌ای فکر هم نمی‌کند ایران بافکر و مبانی اسلامی ساخت هر سلاحی اعم از هسته‌ای یا شیمیایی که موجب کشتار مردم عادی می‌شود را ممنوع می‌داند.

بهرامی در ادامه تصریح کرد: در این میان آن دلقک صهیونیست بین‌المللی دائم می‌گوید ما نمی‌گذاریم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد، درحالی‌که باید به او گفت اگر جمهوری اسلامی تصمیم به دستیابی به سلاح هسته‌ای داشت، او و بزرگ‌تر از او هم نمی‌توانستند مانع شوند.

وی بابیان اینکه طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب ما برای کسب توانایی‌های هسته‌ای متناسب با نیازهای کشور مصمم هستیم، افزود: به همین علت، حد غنی‌سازی ایران ۲۰ درصد نخواهد بود و تا هر جا که لازم و نیاز کشور باشد اقدام خواهد کرد مثلاً برای پیشران هسته‌ای یا سایر اقدامات ممکن است غنی‌سازی را به ۶۰ درصد هم برسانیم.

ایران عقب نشینی نمی‌کند

امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه غربی‌ها به‌خوبی می‌دانند که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ابراز داشت: موضوع سلاح هسته‌ای بهانه است، آن‌ها حتی با دستیابی ما به سلاح‌های متعارف هم مخالف‌اند چون می‌خواهند مؤلفه‌های قدرت را از ایران بگیرند.

بهرامی بابیان اینکه جمهوری اسلامی در قضیه هسته‌ای نیز همانند سایر قضایا نه‌تنها عقب‌نشینی نخواهد کرد بلکه باقدرت پیش خواهد رفت، تصریح کرد: آن‌ها درواقع می‌خواهند نیاز ایران به انرژی هسته‌ای را وسیله‌ای برای تحمیل، زورگویی و باج‌خواهی‌های خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه یکی از نیازهای مهم جوامع اسلامی عملیاتی کردن مفاهیم دینی است، افزود: امام بزرگوار با حضور درصحنه و تبیین مفاهیمی همچون توکل، تکلیف، ایثار، جهاد و شهادت، آن‌ها را در جامعه و زندگی مردم رایج کردند و نتیجه آن، پیروزی ملت ایران در یک جنگ هشت‌ساله بین‌المللی بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید