کد خبر: 273318
۰
۰
نسخه چاپی

اروپا و آمریکای جنایتکار به تعهدات خود عمل نکردند

به گزارش خبرنگار مهر؛ آیت الله علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت: ماه رجب از ماه‌های پر برکت الهی است و عبادت و روزه گرفتن در این ماه از فضائل بسیاری برخوردار است.

وی اظهار کرد: در روایات شیعیان و اهل سنت بر ثواب بالای بازگویی فضائل و اخلاق علی (ع) تاکید شده است.

امام جمعه زنجان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما حجت و راهگشا است و بر هوشیاری کامل مردم و مسؤولان تاکید و برای همگان مسیر روشن کردند.

خاتمی به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اختلاف نظر بین مجلس و دولت در قضیه هسته‌ای اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند که ما به وعده عمل کردیم و دشمن به عهد خود عمل نکرد و در این قضیه وظیفه ما بازگشت بود که مرحله به مرحله انجام شد.

وی افزود: امروز باید از کشور یک صدا شنیده شود و طرف‌های ما به هیچ وجه چه اروپا و چه امریکای جنایتکار به تعهدات خود عمل نکردند اما امروز مدعی شدند.

امام جمعه زنجان ابراز داشت: رؤسای جمهور آمریکا می‌گفتند که گزینه‌ها گاهی روی میز، گاهی کنار میز و گاهی زیر میز است و امروز در مقابل دشمنان تنها گزینه ما وحدت و اتحاد است و باید با حفظ همدلی و اتحاد در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

خاتمی به هشتم اسفند سالروز شهادت حاج حسین خرازی اشاره کرد و گفت: ماه اسفند در دوران دفاع مقدس بسیار سنگین و تأثیر گذار است، چرا که در این ماه شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شده است.

وی به سالروز رحلت شهادت گونه زینب کبری (س) اشاره کرد و افزود: ایشان به واقع قهرمان واقعی دشت کربلاست، چرا که او با شناخت دوست و دشمن نشان داد که همیشه پشتیبان ولایت و امامت بوده است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: دشمن با جنایتی که در دشت کربلا انجام داده بود تلاش داشت همه چیز را وارونه جلوه دهد.

خاتمی با بیان اینکه باید با توجه به شرایط سخت این روزهای کشور برای کمک به نیازمندان و محرومان در جامعه تلاش کنیم و هر کس اگر سه فرزند دارد فکر کند چهار فرزند دارد و به نیت امیرالمومنان به یک خانواده کمک کند.

وی به سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: این نهاد در راستای خدمت به نیازمندان کارهای خوب و بزرگی انجام داده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5156608/اروپا-و-آمریکای-جنایتکار-به-تعهدات-خود-عمل-نکردند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید