کد خبر: 273324
۰
۰
نسخه چاپی

هشدار نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس نسبت به شهرفروشی در غرب تهران

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کسانی که در مقام شورای شهر نسبت به وظایف قانونی خود کوتاهی و قصور کرده‌اند و موجبات تضییع حقوق مردم و بیت المال شده اند باید بدانند که مردم و مسئولین فراموش نخواهند کرد و حتماً در مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها متوجه خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم متوجه اعمال و کردار مسئولین خود بوده و هستند و می‌دانند، چه کسی خدمت کرده و چه کسی خیانت.

وی افزود: مثلاً اخیراً شورای یکی از شهرها که قبلاً هم اشاره شده با عدم رعایت صرفه و صلاح شهر و شهروندان اقدام به شهر فروشی و واگذاری سرانه‌های عمومی کرده است و خاطیان با فرو رفتن در لاک خود فکر می‌کنند مسئولین نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی نظاره گر اعمال آنان نیستند.

نوروزی ادامه داد: حتماً در زمان رسیدگی به صلاحیت‌ها نتیجه عملکردها متخلفین مشخص خواهد شد و ضمن آن انتخابات پایان رسیدگی نیست، حتماً مراجع قضائی سوابق افراد سوداگر را زیر ذره بین خواهند برد و ما هم از اختیارات قانونی خود در تحقیق و تفحص از عملکرد آنان کوتاه نمی آئیم.

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به برخی افراد که مدتی است، با اعلام حضور در بین مردم، فضاهای مجازی و رسانه‌ها برای کاندیداتوری شوراها کمر همت بسته اند گفت: این افراد در جریان باشند، فیلترهای نظارتی دقیق‌تر از قبل عمل خواهند کرد و مردم بیدارند و خوب می‌شناسند و انتخاب می‌کنند و هم خود ناظر بر عملکرد چنین افراد هستند که مبادا با ظاهرسازی، دروغ افکنی و فریب به جایگاه امانت داری که همانا شوراها هستند، دست پیدا کنند و در نهایت هر کسی از دایره قانون تخطی نماید مسئول است و باید پاسخگو باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید