کد خبر: 273326
۰
۰
نسخه چاپی

اتحاد و همدلی راهکار اصلی عبور از مشکلات اقتصادی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند و در حال حاضر نیز با اعمال تحریم‌های فلج کننده درصدد هستند تا مردم به خیابان ریخته و نظام اسلامی از بین برود.

وی گفت: در قضیه برجام طرف‌های مقابل به رغم انجام همه تعهدات ایران، به تعهدات خود پای بند نبودند و از برجام خارج شدند.

کریمی تبار با اشاره به اینکه مردم پایبند به انقلاب اسلامی بوده و باید با تمام توان برای رفع مشکلات کشور با اتحاد و همدلی وارد عمل شد، افزود: اتحاد و همدلی مردم و مسئولان راهکار اصلی عبور از مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه تصریح کرد: مشکلات معیشتی، تورم، بیکاری و شیوع بیماری کرونا در کشور وجود دارد که نیازمند تعامل و همکاری مجلس و دولت است.

وی با اشاره به اینکه برای حل معضل بیکاری باید استفاده از راهکارهای مناسب در دستور کار مسئولان قرار گیرد، عنوان کرد: مسئله اخراج کارگران در شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در استان باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: برای رفع این مشکل باید شرکت‌های نفت، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها بخشی از هزینه‌های اضافی خود را حذف و به حقوق و دستمزد این کارگران اختصاص دهند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بزرگی در بخش نفت و گاز، کشاورزی و…است که باید از این ظرفیت‌های برای اشتغال جوانان استفاده شود.

کریمی تبار با اشاره به شیوع کرونای جهش یافته در استان، اظهار کرد: متاسفانه کرونا انگلیسی در این استان شیوع پیدا کرده و تنها راه پیشگیری از آن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید