جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان شاهین دژ برگزار شد

جلسه ستاد پیشگیری از بیماری با دستور کار پیش بینی تمهیدات ویژه جهت مدیریت و مقابله با بیماری به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

جلسه ستاد پیشگیری از بیماری با دستور کار پیش بینی تمهیدات ویژه جهت مدیریت و مقابله با بیماری به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

امیر تیموری فرماندار شاهین دژ در جلسه هماهنگی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اعلام کرد:با توجه به احتمال همه گیری دوباره  بیماری کرونا و وضعیت آن در شهرستان لازم است که پروتکل های بهداشتی  حتما با دقت از سوی مردم  رعایت شود. .

فرماندار شاهین دژ اظهار داشت:عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم می تواند نتایج سختی  درروزهای پایانی سال به بار بیاورد. 

رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان عنوان کرد: طرح محدودیت های هوشمند را باید کماکان و با جدیت و حساسیت در دستور کار قرار گیرد. این طرح ابعاد مختلفی دارد که اهمیت تداوم آن را دوچندان می کند. 

فرماندار شاهین دژ با قدردانی از عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهرستان یادآور شد : طرح شهید سلیمانی شهرستان شاهین دژ با همت کادر درمانی وبسیج و هلال احمر مقام نخست استانی را کسب کرده است و به نوعی این اقدام مکمل تلاش کادر درمان بود و آثار و برکات زیادی برای شهرستان  دارد و لذا این طرح با همان شدت و حساسیت باید پیگیری واجرا شود.

وی  افزود: متاسفانه بدلیل عادی انگاری؛  استفاده از ماسک در شاهین دژ در سطح پایینی است که باید فرهنگ سازی بیشتری در خصوص استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید