کد خبر: 273606
۰
۰
نسخه چاپی

۱۱ شرور مسلح با ۱۴۰ کیلو هروئین و حشیش در یزد دستگیر شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدامات اطلاعاتی متوجه تردد باند واردکننده موادافیونی در محورهای مواصلاتی این استان شدند.

وی با اشاره به اعزام تیم‌هایی از ماموران پلیس به محورهای ورودی استان یزد ادامه داد: ماموران انتظامی با مشاهده خودروهای اشرار دستور ایست صادر کردند که سوداگران مرگ پس از یک درگیری مسلحانه هشت نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند و سه نفر از آنها با مجروح کردن یکی از ماموران پلیس، متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با رصد گسترده اطلاعاتی، مشخص شد که اشرار مسلح به سمت استان کرمان متواری شده اند که به همین منظور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اخذ نیابت قضائی به آن استان اعزام شدند.

بهدانی فرد با اشاره به همکاری ماموران پلیس استان کرمان عنوان کرد: ماموران در یک عملیات ضربتی سه قاچاقچی فراری را در یک منزل مسکونی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس یزد در ادامه بیش از ۱۴۱ کیلو موادافیونی شامل ۱۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم هروئین و ۲۵ کیلو و ۸۶۶ گرم حشیش را که اشرار در کویر یزد پنهان کرده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه در این عملیات ۶ دستگاه خودرو سواری مربوط به اعضای این باند توقیف شد، عنوان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار دائمی ناجا قرار دارد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید