کد خبر: 273735
۰
۰
نسخه چاپی

سوادآموزی برای جوانان و افراد کم سن در الویت قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر هدایت‌الله جمالی‌پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست شوراهای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قزوین اظهار کرد: مبحث سوادآموزی مسئله بسیار مهمی است که پس از پیروزی انقلاب اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

استاندار قزوین اذعان کرد: لازم است برای مدیریت اشخاص بازمانده از تحصیل این اشخاص در سنین مختلف دسته بندی شوند.

وی گفت: اگرچه بحث سوادآموزی در تمامی سنین بسیار حائز توجه و اهمیت است اما لازم است افراد در سنین کمتر و جوانان در الویت سوادآموزی قرار بگیرند.

این مسئول ابراز کرد: لازم است بازماندگان از تحصیل در گروه سنین ۲۰ تا ۳۵ سال در الویت اول، سنین ۳۵ تا ۶۰ سال در الویت دوم و گروه سنی ۶۰ سال به بالا در اولویت سوم قرار بگیرند.

جمالی‌پور تصریح کرد: آموزش و پرورش سازمان مهمی است که هرگونه سرمایه‌گذاری در این نهاد ثمرات فراوانی را برای جامعه به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که تربیت و آموزش در این قشر می‌تواند در تمام ارکان و عناصر جامعه مفید خواهد بود.

وی در پایان گفت: آموزش وپرورش یک سازمان تکمیل کننده تمام سازمان‌ها است چرا که نیروهایی که در این سازمان پرورش پیدا می‌کنند در آینده به عنوان نسل بعدی به مدیران و مسئول تبدیل می‌شوند و توجه با این سازمان بسیار برای جامعه حائز اهمیت است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید