کد خبر: 273746
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولیت‌پذیری در ۱۵۰ مدرسه استان سمنان آموزش داده می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد دستورانی بعدازظهر یک‌شنبه در نشست شورای نخبگان علمی و آئین تجلیل نخبگان علمی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یکی از شرکت‌های تولیدی سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات جدیدی در استان سمنان با تلاش آموزش‌وپرورش در دست اجرا است تا مسئولیت‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و جرئت ورزی بین دانش آموزان افزایش یابد، ابراز داشت: اکنون دانش آموزان ۱۵۰ مدرسه سمنان مسئولیت‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و جرئت ورزی را در حال آموزش هستند.

وی بابیان اینکه شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان نخبه با همراهی معلمان و کادر آموزش‌وپرورش به‌طور ویژه در حال انجام است، افزود: برای اجرای این طرح ۲۵۰ نفر از کارکنان آموزش‌وپرورش برنامه‌هایی را در دست اجرا دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه پیوند آموزش‌وپرورش، دانشگاه و صنعت و تولید اقدامی مثبت برای توسعه استان است، ابراز داشت: می‌بایست بنیاد نخبگان با جلب همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط و استفاده از ظرفیت‌ها یاور افراد خلاق و نخبه باشند.

فاطمه منصوری بابیان اینکه نگاه بنیاد نخبگان استان سمنان بر اساس حمایت و رشد و پرورش استعدادها برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: از بنیاد نخبگان استان سمنان درخواست می‌شود تا طرح‌های مختلف خود را برای بهره‌برداری حداکثری آحاد جامعه به نحو شایسته اطلاع‌رسانی کنند.

وی بابیان اینکه میثاق نظام نخبگانی در بنیاد نخبگان تدوین‌شده است، افزود: هدف از تدوین آن وحدت دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط برای حمایت از نخبگان است تا با تسهیل ورود نخبگان به بازار کار، اثرگذاری این فرهیختگان در جامعه افزایش یابد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید